نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۱
 

اخبار

آغاز مسابقات فوتسال در آغاجاری

مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال (آقایان) سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور رئیس تربیت بدنی و ورزش سازمان و سرپرستان تیم های شرکت کننده در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت آغاجاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛در این مراسم ابتدا عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان منطقه آغاجاری ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به مدیران ، روسا و ورزشکاران ، برای آنها آرزوی سلامتی در طول مسابقات کرد.

سپس رئیس تربیت بدنی و امور ورزش سازمان ضمن تشکر از حمایت ها و پشتیبانی های مدیرعامل سازمان در برگزاری مسابقات ورزشی گفت:با این همه محدودیت های شدید مالی ، اگر حمایت و پشتیبانی آقای دکتر سمیع نبود برگزاری این مسابقات میسر نمی شد.

دکتر قاسم طالع در ادامه ضمن دعوت ورزشکاران به آرامش و حفظ دوستی ها در این مسابقات اظهار داشت: اولویت ما در این مسابقات ،حفظ احترام متقابل ، تمکین به رای داوران و پرهیز از خشونت در حین بازی است چون نمی خواهیم به بهانه قهرمانی کسی مصدوم یا رنجیده خاطر شود.

وی در ادامه گزارشی از روند واگذاری میزبانی به منطقه آغاجاری ارائه داد و افزود: تلاش ما بر اینست که مسابقات را با استفاده از ظرفیت های موجود در مناطق برگزار کنیم ، لذا با لحاظ شرایط مالی سازمان بررسی که روی مناطق انجام دادیم  و  همچنین با توجه به شناختی که از پتانسیل شرکت نفت آغاجاری داشتیم به این نتیجه رسیدیم که میزبانی مسابقات را به مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری واگذار کنیم که همین جا لازم می دانم از مدیران و و کارکنان بهداشت و درمان این منطقه و جناب مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری به صورت ویژه تشکر کنم. این دوره از مسابقات از روز شنبه بیست و سوم دی در سالن مسابقات مجموعه فرهنگی - ورزشی ولایت شرکت نفت منطقه آغاجاری شروع شد

۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱
تعداد بازدید : ۲,۴۹۷
کد خبر : ۲,۳۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید