نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۱

اخبار

اختتامیه مسابقات والیبال سازمان/ با قهرمانی بهداشت و درمان شمال کشور

تیم های اهواز و ماهشهر ب و گچساران دوم و سوم شدند و جام اخلاق نیز به شمال شرق کشور رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مراسم اختتامیه مسابقات والیبال آقایان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سالن ورزشی شهید تندگویان امیدیه برگزار شد.

ابتدا تیم های گچساران و شمال شرق از ساعت هفده جهت برگزاری دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند و تیم والیبال گچساران  موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم والیبال شمال شرق را شکست دهد و به مقام سوم مسابقات دست یابد.

سپس تیم های شمال کشور و اهواز و ماهشهر ب برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفتند و پس از یک رقابت سنگین و پایاپای در نهایت تیم والیبال شمال کشور موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم والیبال اهواز و ماهشهر ب را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد و با این نتیجه تیم والیبال اهواز و ماهشهر ب به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

جام اخلاق نیز بخاطر رعایت نظم و انضباط و کمترین خطا به تیم والیبال شمال شرق کشور رسید.

 مراسم اختتامیه بلافاصله بعد از مسابقه فینال برگزار شد و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ، رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری طی سخنانی ضمن ابراز تشکر از حضور ورزشکاران در این منطقه به تیم هایی که مقام بدست آوردند تبریک گفت و اظهار داشت:امیدوارم این میزبانی مورد قبول خداوند قادر متعال و همه ورزشکاران عزیز قرار گیرد.

دکتر ناصر مظفری از مدیرعامل ، رئیس امور ورزش ، دبیر امور ورزش و همه مسئولین و دست اندرکاران سازمان و همکاران خود در آغاجاری نیز تشکر کرد و افزود:تلاش ما بر ایجاد فضایی مطلوب برای همکاران محترم بود و اگر نواقصی وجود داشت از همه آنها طلب بخشش می کنیم.وی مهمترین حسن این مسابقات را دور هم بودن همکاران دانست و تاکید کرد:این آشنایی ها و این دوستی ها در زندگی انسان تاثیر گذار است.

رئیس بهداشت و درمان آغاجاری همچنین از مدیرعامل ، هیئت مدیره و کلیه مدیران و دست اندرکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بابت همکاری بسیار خوب در برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی با ابراز خوشحالی از برگزاری بدون حادثه مسابقات گفت: ما می دانیم که کمبودها و نواقصی در کار بود ولی این را هم می دانیم که ورزشکاران محترم با طبع بلندی که دارند بر ما خرده نمی گیرند.

عبدالرضا شریفات به مهمان نوازی مردم خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت:ما تلاش کردیم که ورزشکاران با خیال آسوده به رقابت بپردازند و امیدواریم که هر کدام از شماها به عنوان سفیر منطقه آغاجاری ، اگر نکته مثبتی دیدید به منطقه خود انعکاس دهید تا روح همدلی در مناطق سازمان تقویت شود.

در ادامه معاون امور ورزش سازمان ضمن ابراز رضایت از برگزاری مطلوب مسابقات گفت: به لطف خدا مشکل خاصی برای ورزشکاران پیش نیامد و بازی ها در وقت ها تعیین شده و بدون کوچکترین مشکلی تا بازی آخر برگزار شد.غلام زمانی از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان آغاجازی بابت میزبانی خیلی خوب تشکر کرد و تاکید نمود: این دور از مسابقات یکی از دوره های بسیار خوبی بود که بدون دغدغه خاصی برگزار شد.

وی  ضمن تبریک به تیم های برنده گفت: برنده واقعی همه ورزشکاران سازمان هستند که با هماهنگی و  همدلی مثال زدنی در کنار هم به رقابت می پردازند.زمانی همچنین از  مدیرعامل و مسئولین شرکت نفت منطقه ، تیم داوری ، مسئولین سالن ورزشی و همه دست اندرکاران این مسابقات تشکر و تقدیر کرد.در پایان جام های رتبه بندی و لوح تقدیر به ورزشکاران تقدیم شد.
۱۶ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۷۴۴
کد خبر : ۲,۳۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید