نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۳۵
 

اخبار

نشست مدیران نفتی منطقه لرستان با مدیرعامل سازمان

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صبح روز جمعه (24 آذرماه) در نشستی مشترک با مسئولان نفت لرستان گفت:بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار مجموعه صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل بهمراه دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت ،دکتر محمدرضا یاوری قائم مقام مدیریت سلامت ، دکتر حمیدرضا رضایوف رییس امور درمان سازمان و دکتر رحیم معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان در حاشیه همایش داروسازان سازمان در خرم آباد نشستی با مدیران نفتی منطقه لرستان دیدار کردند.

 

در ابتدا نشست پیمان بهرامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از فعالیت های بهداشت و درمان در این منطقه تقدیر کرد و گفت : بهداشت و درمان نقش پشتیبان مجموعه صنعت  نفت است.

وی افزود : با توجه به سختی کار و بحث افزایش میزان رضایتمندی کارکنان خواهان این هستیم که فرآیند ارائه خدمات مستقیم درمانی در نزدیکترین شهر ها از جمله اهواز و اصفهان فراهم شود.

بهرامی تصریح کرد : باید به این نکته توجه داشت مطالبات در هر منطقه متفاوت است و امیدوارم بتوانیم شرایطی رو فراهم کنیم که باعث افزایش میزان رضایتمندی کارکنان شود.
حشمت اله خرم آبادی مدیر عامل شرکت گاز و اسداله کلانتر مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات  استان لرستان در ادامه مباحث های مختلفی از جمله ارائه خدمات روانشناسی ، تخصصی ، عقد قرارداد با مراکز درمانی و مشکلات خانواده های کارکنان اغماری را مطرح کردند.

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در ادامه نشست ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مدیران نفتی در منطقه با توجه به موارد مطرح شده گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افتخار خدمت به کارکنان صنعت نفت را دارد و امیدوارم توانسته باشیم رسالتمان را به درستی ایفا کرده باشیم .

وی ضمن موافقت با استفاده از خدمات درمان مستقیم اهواز  و اصفهان برای کارکنان منطقه لرستان افزود : بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار مجموعه صنعت نفت است و بی شک سعی در آن داریم تسهیلاتی را فراهم کنیم تا باعث افزایش میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش باشد .

گفتنی است که در پایان جلسه موارد مطرح شده توسط دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت ،دکتر محمدرضا یاوری قائم مقام مدیریت سلامت ، دکتر رضایوف رییس امور درمان سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 نشست مدیران نفتی لرستان  1

نشست مدیران نفتی لرستان  5
نشست مدیران نفتی لرستان  7
نشست مدیران نفتی لرستان  6
نشست مدیران نفتی لرستان  4
نشست مدیران نفتی لرستان  3
نشست مدیران نفتی لرستان  2

۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۴,۲۸۶
کد خبر : ۲,۱۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید