نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۰۵

اخبار

مدیریت برنامه ریزی مغز متفکر سازمان است/ برگزاری مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی سازمان

مراسم معارفه مدیر برنامه ریزی با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت و مدیران و روسا ستادی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه ضمن تبریک بمناسبت 17 ربیع الاول ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در ابتدا از زحمات و خدمات دکتر مهدی نیکودل مدیریت پیشین برنامه ریزی سازمان تقدیر کرد و گفت : ایشان در زمان تصدی اقدامات و برنامه های موثر و خوبی را اجرایی کردند  که مهمترین آن تدیون سند استراتژیک سازمان بود که در مجمع هم مورد تایید قرار گرفت .

وی با تاکید به اینکه مدیریت برنامه ریزی مغز متفکر سازمان بشمار می رود افزود : مدیریت برنامه ریزی از جمله حوزه های تاثیر گذاری بشمار می رود که در چشم انداز و موفقیتسازمان نقش موثر دارد .

دکتر سمیع ضمن تقدیر از فعالیت و اقدامات دکتر هاشمی در بخش ها و حوزه های مختلف اظهار داشت : امیدوارم ایشان با انرژی و برنامه ریزی جدید بتوانند در این مسئولیت همانند دیگر مسئولیت ها و سمت ها خوش بدرخشند و به اهدافی سازمانی دست یابیم.

مدیرعامل سازمان با اشاره به اهمیت بحث ساختار سازمانی تصریح کرد: یکی از مسائل جدی بازآرایی ساختار سازمان است که امیدوارم با حضور دکتر هاشمی و پیگیری ایشان و همکاری دیگر مدیران در سطح وزارت نفت و شرکت ملی نفت به تحقق برسد.

در ادامه دکتر کریم زبیدی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران تقارن این مراسم با میلاد پیامبر ختمی مرتب بسیار خوش و مبارک عنوان کرد و گفت: انشالله دکتر هاشمی مدیر جدید برنامه ریزی با نیرویی مضاعف تمام توان خود را در جهت شکوفایی و پویایی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بردارد و شاهد موفقیت های روز افزون این مجموعه باشیم.

دکتر ناصر مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران سخنران بعدی این مراسم با تبریک میلاد  پیامبر اکرم (ص) و  هفته وحدت اظهار داشت : هفته وحدت فرصتی مغتنم برای همگان است تا با مطالعه سیره پیامبر  و امامان با برگزیدن راه درست وحدت و همدلی برای ایجاد جامعه ایی شکوفا گام بردارند و خوشبختانه این گردهمایی هم نشان از این وحدت و همدلی دارد.

وی افزود : مدیریت برنامه ریزی اتاق فکر سازمان است و اگر این مجموعه در مدیریت امکانات،موقعیت ها و شرایط خوب اقدام نماید باعث ایجاد فرصت های مناسب در جهت تعالی سازمان می شود.

سید کمال علوی مدیرکل تشکیلات، روش‎ها و تعالی سازمانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت،در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات انجام شده در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر کرد و گفت : حوزه بهداشت و درمان نقش کلیدی در پشتیبانی عملیات نفت دارد و انتخاب افراد اصلح در سمت های مدیریتی مهم  میتواند در شکوفایی و رشد روز افزون این  سازمان تاثیر گذار باشد و اینجانب به دکتر سمیع بابت انتخاب دکتر هاشمی بعنوان مدیر برنامه ریزی سازمان تبریک عرض می نمایم.

مهدی حاج علیان رییس سابق بازرسی شرکت ملی نفت ایران و دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت در ادامه از فعالیت های سازمان تقدیر و به اهمیت حوزه مدیریت در صحبت هایشان پرداختند.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بعنوان سخنران آخر این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و انتصاب ایشان گفت : امیدوارم با همکاری و همیاری تمامی مدیران ، روسا و همکاران بتوانیم گام های موثری در جهت بهبود عملکرد سازمان و دستیابی به اهداف کلان برداریم،هدف همه ارائه خدمات مناسبت به جمعیت تحت پوشش و ارتقاء و شکوفایی سازمان است.

گفتنی است در این مراسم سید کمال علوی مدیرکل تشکیلات، روش‎ها و تعالی سازمانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت،دکتر کریم زبیدی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، مهدی حاج علیان رییس سابق بازرسی شرکت ملی نفت ایران و دکتر محمدعلی فلاح فرمانده بسیج وزارت نفت، جمعی از مدیران و روسا ستادی سازمان و کارکنان حضور داشتند.

۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۳
تعداد بازدید : ۴,۰۲۳
کد خبر : ۲,۱۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید