نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۲

اخبار

بزرگداشت دهه مبارک فجر و روز پرستار در بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور

به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر و پاسداشت تلاش های خونین مردم انقلابی در پیروزی بر نظام شاهنشاهی که امسال مقارن با تولد عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار گردید مراسمی در مورخه های 13 و 14 بهمن ماه 1395 در مجتمع فرهنگی هنری 22 بهمن تبریز برای کارکنان و خانواده های آنها برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ، به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر و پاسداشت تلاش های خونین مردم انقلابی در پیروزی بر نظام شاهنشاهی که امسال مقارن با تولد عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار گردید مراسمی در مورخه های 13 و 14 بهمن ماه 1395 در مجتمع فرهنگی هنری 22 بهمن تبریز برای کارکنان و خانواده های آنها برگزار گردید.

در این مراسم پرشور آقای دکتر حسینعلی زاده ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ضمن خیر مقدم گوئی به حاضرین ، سخنرانی خود را در سه محور بیان نمودند.

محور اول ؛ دهه مبارک فجر ، علل شروع و پیروزی انقلاب اسلامی و شیطنت های دشمنان بر علیه نظام اسلامی و نقش جوانان در پیروزی انقلاب و تداوم آن و نقش امام و رهبری در به ثمر رسیدن نهال نو انقلاب اسلامی را بیان نموده و در محور دوم با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) ، به نقش آن حضرت در بیان واقعه کربلا و ماندگاری نهضت کربلا ، سخنرانی کوبنده ایشان در مجلس یزید ، روحیه ایثار و فداکاری ایشان و تبلور این روحیه در پرستاران میهن اسلامی ایران پرداختند و پرستاری را حرفه ای مقدس نامیدند و در ادامه سخنان خود را با تجلیل از بازنشستگان و قدردانی از تلاشهای آنان برای خدمت به کارکنان و خانواده های صنعت نفت خاتمه دادند.

در این مراسم از بازنشستگان محترم خانم ها فتح السادات رهنما و روزیتا رهنمای توحیدی و آقایان دکتر محمدتقی محمدی ، صادق شعیبی نیا و حبیب نوری با تقدیم لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد و در ادامه از پرستاران عزیز با لوح سپاس قدردانی شد و سپس اسامی دانش آموزان ممتاز توسط مجری برنامه خوانده شد و تقدیر گردید.

برنامه با پخش سرودهای انقلابی و اجرای تئاتر توسط گروه بابک خاتمه یافت.

 

ج-1ج-7
ج-6
ج-5
ج-4
ج-3
ج-2

 

 

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۰۴
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور |
تعداد بازدید : ۳۲۷
کد خبر : ۲۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید