نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴
 

اخبار

شرایط و زمان ثبت نام در آزمون استخدامی در شرکت‎های تابعه وزارت نفت اعلام شد.

بعد از اعلام مقام عالی وزارت نفت از برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه، شرایط و زمان ثبت نام در آزمون استخدامی در شرکت‎های تابعه وزارت نفت اعلام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در متن این آگهی آمده است: «شرکت های تابعه وزارت نفت به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و شایسته برای خدمت در بخش های مختلف صنعت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ و نامه شماره ۱۲۳۴۵/۱۱۰/دم مورخ ۱۵ مهرماه ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، افراد دارای شرایط ذیل را به تعداد ۲۳۰۰ نفر، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام می نمایند؛

الف) ۱۰۵۰ نفر با حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط - کلیه بانوان و آقایان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی و محل های خدمت تعیین شده دارای سابقه کار متوالی و مرتبط حداقل ۴ سال تا تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۹۶ (تاریخ شروع بکار ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ و قبل از آن ) در مشاغل مورد نظر در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه با پرداخت حق بیمه مستمر و کامل که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.

ب) ۱۲۵۰ نفر فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها - کلیه بانوان و آقایان فارغ التحصیل برتر دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های تحصیلی و محل های خدمت تعیین شده که حائز شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون ذیربط باشند.

 متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رشته ها و گرایش های مورد نیاز، مکان های خدمت و دیگر جزئیات استخدام از جمله ضوابط مربوط به شرایط سن و معدل در هریک از گروه های "الف" و "ب" از تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir مراجعه و اطلاعات بیشتر را دریافت و درصورت احراز شرایط و تمایل از تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۶ لغایت اول آذر ۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.»
۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۲۴
تعداد بازدید : ۷,۴۵۶
کد خبر : ۱,۹۹۷

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
2

لطفا پیگیری نمایید چرا در این آزمون دانش آموختگان دکتری را منع نموده اند؟ چرا برای نخبگان هیچ ظرفیتی در نظر نگرفته اند؟ با شرایط معدل و سن و مدرک طوری برنامه ریزی کرده اند که افراد مد نظر پذیرش شوند. اینگونه میخواهید از نخبگان حمایت کنید؟ تا کی این بازی
را ادامه می دهید؟


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید