نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۳

اخبار

مدیرمنابع انسانی سازمان خبر داد : منطقه پارس جنوبی به اتوبوس آمبولانس بیمارستانی ویژه مجهز می شود

مهدی فریبرز قنادان با اعلام این خبر گفت : سفارش ساخت و خرید یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ویژه حوادث سوختگی و برای استقرار در منطقه پارس جنوبی توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مهدی فریبرز قنادان مدیر منابع انسانی سازمان در گفتگو با خبرنگار این مجموعه ضمن اعلام خبر تهیه یک دستگاه اتوبوس،آمبولانس برای استقرار در منطقه عسلویه گفت : بهداشت و درمان عضوی جداناپذیر از صنعت نفت است و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به کارکنان تلاشگر صنعت عظیم نفت بخصوص حضور بموقع و موثر در حواث صنعت دغدغه اصلی سازمان بشمار می رود.

مدیر منابع انسانی  اظهار داشت : این دستگاه اتوبوس آمبولانس بیمارستانی یه یک تولید کننده معتبر داخلی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ، آموزش پزشکی طی مراحل قانونی سفارش شده ، در نوع خود در ایران برای اولین بار عرضه می شود و داری تجهیزات و  ویژگی های تخصصی متعددی از جمله : تخت عمل سوختگی و ICU   ، تخت احیا بیمار (CPU)  ، سیستم اکسیژن سانترال ، سیستم هواساز حاص بیمارستانی مجهز به تصفیه و ضدعفونی هوا ، ژنتراتور  برق ویژه و ... مجهز و دارای تجهیزات پیشرفته پزشکی .... می باشد.قنادان خاطر نشان کرد : این اتوبوس آمبولانس در 3 ماهه اول سال 97 تحویل و در منطقه پارس جنوبی مستقر خواهد شد.


اتوبوس آمبولانس 3
اتوبوس آمبولانس 4
 
اتوبوس آمبولانس 2
اتوبوس آمبولانس 1
۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۲۳
تعداد بازدید : ۲,۶۲۲
کد خبر : ۱,۸۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید