نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۰

اخبار

حضور مدیرعامل سازمان در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان

دکتر جزایری مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر فلاح مدیریت عملیات سلامت سازمان و رییس امور ایثارگران با حضور در پلی کلینیک تخصصی اراک از واحدهای مختلف بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، در جریان سفرهای مدیر عامل این مجموعه به مناطق سازمان ، این بار دکتر جزایری با حضور در بخش های مختلف پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت اراک، تجهیزات و دستگاه ها و امکانات پلی کلینیک را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک با همکاران به گفتگو پرداخت.

در ایتدا این دیدار ، دکتر معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ارائه کرد و در ادامه از سیستم نوبت دهی برنامه سلامت نگار که به تازگی شروع به فعالیت کرده بازدید شد.

در ادامه این سفر ؛ نشستی مشترک با حضور مدیران ارشد شرکت های ملی نفت با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هدف همکاری و تعامل بیشتر در سالن اجتماعات خطوط لوله و مخابرات مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر معصومی ضمن خوش آمدگویی به مدیران مناطق مرکزی و همچنین تشکر از دکتر جزایری و دکتر فلاح به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه پرداخت و حضور دکتر جزایری در این جلسه را به فال نیک گرفت و اینگونه جلسات را باعث بهبود ارائه خدمات و رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعین دانست.

مدیران شرکت های نفتی ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه، عملکرد بهداشت و درمان منطقه را بسیار مطلوب عنوان کردند و تعامل و همکاری دکتر معصومی را یکی از عوامل رضایتمندی این مجموعه برشمردند و در ادامه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند،  ساخت بیمارستان در منطقه مرکزی ، لزوم قرارداد با متخصصین ، ارائه خدمات مطلوب تر دندانپزشکی و چگونگی ارائه خدمات بعد از حذف دفترچه از موارد مطرح شده توسط مدیران 12 شرکت نفتی حاضر در  جلسه بود.

دکتر جزایری ضمن تشکر از حضور مدیران نفتی در این جلسه به موضوعات مطرح شده در جلسه پاسخ دادند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت الکترونیکی شدن و الزام قانونی حذف دفترچه های درمانی را مثبت ارزیابی کرد و این فرایند را مطلوب و به نفع سازمان و مراجعین دانست.

ایشان تاکید کرد: با توجه به  بسیاری از موانع پیش رو، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به دنبال راهکارهای برای بهبود عملکرد و ارائه خدمات مطلوب به خانواده صنعت نفت می باشد.

در پایان این جلسه افتتاح از سامانه بی سیم فراگیر کشوری و سامانه رصد موقعیت آمبولانس ها با برگزاری مانور اعلام حادثه با حضور دکتر جزایری به بهره برداری رسید.

جلسه ستادی با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه با حضور مدیر عامل سازمان از دیگر برنامه های این سفر بود .در این نشست مدیران و مسئولین واحدها و مراکز درمانی گزارشی از عملکرد مرکز یا واحد خود ارائه کردند و چالش ها و پیشنهاداتی را مطرح نمودند.همچنین  مسائلی همچون کمبود نیروی انسانی، تجهیزات مورد نیاز، نبود چارت سازمانی و بازنشستگی بسیاری از همکاران در سال های آتی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.در ادامه دکتر جزایری ضمن جمع بندی سفر یکروزه خود تعامل خوب مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه و مدیران شرکت های نفتی را مطلوب عنوان کرد و گفت : کارهای پایه ای بسیار خوبی در مجموعه مرکزی و لرستان صورت گرفته، الگوبرداری سازمان را از بسیاری از این نوآوری ها خواستار شدند

خبر اراک
۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۵۹۸
کد خبر : ۱۴,۹۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید