نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۲۱

اخبار

افتتاح بخش "آندوسکوپی و کولونوسکوپی" مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت اصفهان

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت با حضور دکتر شیرانی رئیس بهداشت ودرمان منطقه اصفهان در راستای خدمات‌رسانی به بیماران افتتاح شد.
         به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان، روز گذشته 26دی ماه بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی مرکز پزشکی درمانی شهدای نفت با حضور دکتر شیرانی رئیس بهداشت ودرمان منطقه اصفهان،  دکتر جوادی معاونت درمان ،دکتر مجید مهسا فوق تخصص گوارش، بنی هاشمی رئیس آموزش وروابط عمومی و جمعی از مسئولین مرکزپزشکی شهدای نفت افتتاح گردید.

 

     دکتر حاج سلیمی در این مراسم افتتاح ضمن خوش آمد گویی به مدعوین وابراز خرسندی از افتتاح این بخش اظهار داشت: امروز به یکی از اهداف مهم بهداشت ودرمان که سهولت دسترسی به خدمات است رسیدیم و بسیار خوشحال هستم که با یک کار تیمی و پشتیبانی مسئولین سازمان و منطقه موفق شدیم سطح خدمات را ارتقاء داده و این بخش را با حضور شما همکاران با انجام دو مورد اندوسکوپی افتتاح کنیم.

 

     نامبرده اظهار داشت امیدوارم با حمایت مدیران و روسای مربوطه در آینده نزدیک بتوانیم به اهداف بلندی که برای خانواده بزرگ صنعت نفت در نظر گرفته شده است دست پیدا کنیم و خدمات متنوع و بیشتری برای پیشگیری از بیماری های خاص و بعضاً خطرناک را به بهترین شکل ممکن ارائه دهیم .

 

     مهندس زعفران زاده مسئول تجهیزات پزشکی نیز در این مراسم بیان کرد: دستگاه " ویدئو آندوسکوپ مدل Q70"  مورد بهره برداری گرفته شده در این بخش از برند مطرح Olympus می باشد که شامل دو پروپ آندوسکوپ و یک پروپ کولونوسکوپی به همراه یک دستگاه منبع نوراست  و تصویر برداری ومشاهده تمامی قسمت های اندام گوارش به صورت تصاویر با کیفیت و رزولوشن HD را ممکن می سازد .وی گفت : همچنین در کنار آن یک نرم افزار گزارش گیری که کار ثبت و تهیه گزارش بیمار را به عهده دارد نیز وجود دارد.

 

    ایشان ادامه داد : دستگاه فوق الذکر نسبت به نسل های گذشته خود از لامپ های led بهره مند می باشد و با ارتقاء سیستم لنزهای خود توانسته تصاویر با کیفیت HD تولید و در تشخیص بهتر پزشک کمک شایانی  نماید.

 

    زعفران زاده در پایان افزود: در این بخش سعی شده استاندارد های مورد نیاز در شست و شو ، مراحل گندزدایی وضد عفونی  رعایت گردد و پروپ ها نیز در بهترین وضعیت ممکن نگهداری شوند.

 

افتتاح کلونوسکوپی 5
افتتاح کلونوسکوپی 4
افتتاح کلونوسکوپی 3
افتتاح کلونوسکوپی 2
افتتاح کلونوسکوپی 1

 
۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۵۵
پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان |
تعداد بازدید : ۳۲۷
کد خبر : ۱۴,۷۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید