نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴

اخبار

میزبانی تمام قد درمانگاه محمودآباد از نفتی ها ​

درمانگاه مجتمع آموزشی و ورزشی محمود آباد با بخش های فعال دندانپزشکی، مامایی، بهداشت عمومی و محیط، داروخانه، آزمایشگاه،رادیولوژی، پزشک عمومی و خدمات سرپایی میزبان کارکنان نفت در تمامی ایام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور با اشاره به ویژگی های اقلیمی و گردشگری استان های شمالی کشور و همچنین وجود مجتمع آموزشی و ورزشی محمود آباد نفت ادامه داد : در تمامی فصول سال شاهد حضور مسافران زیادی از جمله کارکنان صنعت نفت در این استان ها هستیم، تعدا جمعیت حاضر به صورت مهمان در یک هفته به این مجتمع 3 هزار نفر می باشد که براساس فصول و ایام مختلف این رقم افزایش یا کاهش می یابد.
دکتر بهزاد نوریان ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های این مرکز افزود : درمانگاه محمودآباد با قدمتی بیش از 40 سال یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی است که مراجعین این درمانگاه به 2 دسته عمده مهمانان مجتمع آموزشی و ورزشی محمود آباد  و جمعیت طبی است .

وی با تاکید بر ارائه خدمات درمانی و پزشکی در این منطقه بیان داشت : در 5 ماهه نخست سال جاری میزان مراجعین در درمانگاه محمودآباد در بخش های مختلف شامل  پزشک عمومی 9 هزار و 101 نفر، آزمایشگاه 447 نفر، رادیولوژی 106 نفر، دندانپزشکی 736 نفر،مامایی 257 نفر ، ٥٣ نفر اعزام  به خارج از درمانگاه و اعزام به بیمارستان نفت تهران 18 نفر می باشد .

دکتر نوریان با اشاره جمعیت طبی این مرکز  اظهار داشت : میزان جمعیت طبی این مرکز 1370 نفر می باشد که با حمایت های مدیرعامل و تلاش مدیریت مهندسی و ساختمان سازمان این درمانگاه در سال 95 مجهز به بخش اورژانس به مساحت  400 متر مریع شد که دارای بخش های اتاق وى آى پی،اتاق احیاى قلبى وریوى، استیشن پرستارى، اتاق تمیز و کثیف، اتاق جراحى سرپایى، اتاق معاینه پزشک  ،اتاق بستری سرپایی است.

دکتر نوریان

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور اذعان داشت : واحد هایی که در درمانگاه محمودآباد فعال هستند شامل : دندانپزشکی، مامایی، بهداشت عمومی و محیط، داروخانه، آزمایشگاه،رادیولوژی، پزشک عمومی و خدمات سرپایی است.که در تمامی روزهای سال به صورت ٢٤ساعته وشبانه روزی است.

وی مهمترین علت افتتاح مرکز اورژانس را ایجاد فضایی مناسب برای ارائه خدمات مناسب سرپایی در زمان حضور مهمان عنوان کرد و گفت : با توجه به فعالیت های قسمت های مختلف تفریحی و ورزشی در مجتمع اعم از  شهربازی ،پلاژ ، پیست دوچرخه سواری ،کارتینگ ، اسب سواری و امکان بروز حادثه،  حضور مرکز اورژانس فعال در این مجتمع که دارای امکانات مطلوب درمانى باشد پر اهمیت بود.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور تاکید کرد: هدف سازمان ارائه خدمات  مطلوب در بهترین شرایط است و باتوجه به اینکه این مجموعه محلی برای تفریح خانواده های نفتی به حساب می آید باید دارای امکانات مناسب درمانی و بهداشتی باشد.

دکتر نوریان  با اهمیت برشمردن سیاستهای سلامت محور و خدمات پیشگیرانه بیان داشت:هدف سازمان پیشگیری از بیماری و کاهش هزینه های درمان است و برای این امر برنامه جامع طرح پیشگیری را در سطح مناطق اجرایی شده است.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور به افزایش میزان رضایتمندی مراجعین اشاره کرد و گفت : خوشبختانه طی نظرسنجی های که توسط مجتمع و درمانگاه صورت گرفته بعد از افتتاح مرکز اورژانس میزان رضایتمندی مراجعین حداکثری شده است.

گفتگو:نفیسه هوشیار
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۵,۱۹۶
کد خبر : ۱,۴۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید