نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۵
 

اخبار

مهندس سمیع خبرداد : افتتاح 3 پروژه عمرانی در هفته دولت

مدیرمهندسی و ساختمان سازمان از بهره برداری سه پروژه عمرانی بسیار مهم در هفته دولت سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛  مهندس بهنام سمیع  مدیر مهندسی و ساختمان سازمان با اشاره به ادامه فعالیت های عمرانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جهت ارتقای کیفیت مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح مناطق مختلف اظهار داشت  : وظیفه ما ایجاد فضای مناسب درمانی در سطح مناطق مختلف کشور است که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه های عمرانی مهم در سطح منطقه و ارائه خدمات مطلوب ، پاسخگوی کارکنان صنعت نفت باشیم .

وی بیان داشت: فاز اول پروژه جدید بیمارستان جدید آغاجاری در مراحل نهایی قرار دارد  و در مرحله تجهیز است و انتظار می رود تا شهریور ماه سالجاری آماده بهره برداری شود، فاز دوم این پروژه شامل محوطه سازی و ساخت فضای ورزشی و تفریحی و ایجاد فضای سبز و تخریب ساختمان های قدیمی است که انشالله بعد از تخلیه ساختمان بیمارستان فعلی انجام خواهد شد.

مهندس سمیع به افتتاح دی کلینیک و پلی کلینیک شاهین شهر اصفهان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در اصفهان دو پروژه عمرانی دی کلینیک و پلی کلینیک  شاهین شهر با زیربنای 12 هزار و 285 متر مربع در 5 طبقه و دی کلینیک هزار جریب با زیربنای 11 هزار و 964 متر مربع در دست اقدام است، که دی کلینیک و پلی کلینیک شاهین شهر اصفهان در حال بهره برداری است.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان در خصوص ضرورت بهره برداری پروژه پلی کلینیک و دی کلینیک آزادی در منطقه غرب تهران نیز گفت:  با توجه به ازدحام جمعیت در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران و کمبود فضای کافی در درمانگاه فعلی ، این پروژه با زیر بنای 10 هزار و 500 متر مربع و با مجوز 8 تخت بستری از مهمترین پروژه هایی است که امسال به بهره برداری می رسد . 

وی اضافه کرد: عملیاتی عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و باید برای انشعاب ساختمان تکمیل، اقدامات مربوطه صورت بپذیرد  ، خوشبختانه پروژه تجهیز هم شده است .

مهندس سمیع در ادامه به بازسازی  بیمارستان آبادان و مسجد سلیمان اشاره کرد و بیان داشت : با توجه به قدمت این بیمارستان ها که جز مکان هایی به شماره می روند که در طرح موزه های صنعت نفت قرار دارند قسمت های مختلفی از هر دو بیمارستان تعمیر و بازسازی شده است.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان از آغاز به کار تکمیل پروژه جدید بیمارستان آبادان خبر داد و گفت : این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سالجاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود : عملیاتی اجرایی و احداث بیمارستان جدید 64  تختخوابه مسجد سلیمان توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز آغاز شده و پس از تکمیل ساختمان فعلی به طرح موزه های صنعت نفت واگذار می شود.

مهندس سمیع  در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان جدید صنعت نفت تهران نیز یادآور شد : ساختمان فعلی بیمارستان صنعت نفت تهران با قدمت 45 سال دیگر پاسخگوی حجم مراجعه بیماران نمی باشد،خوشبختانه مشکلات حقوقی زمین این بیمارستان میرداماد حل شده و در حال حاضر در مراحل نهایی به سر می برد، بلافاصله بعد از تحویل سند عملیات انتخاب مشاور آن آغاز می شود.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان با بیان اینکه چشم انداز واحد مدیریت مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان ، حفظ و نگهداشت ساختمان های فعلی و تاسیسات سازمان و همچنین پیاده سازی مدیریت انرژی است گفت: برای اجرایی شدن این مهم ، دو وظیفه حفظ و نگهداری مراکز درمانی و بهسازی و نوسازی مراکز قدیم تعریف شده است .

وی اظهار داشت : علاوه بر سه پروژه ذکر شده چندین پروژه دیگر از جمله پروژه پلی کلینیک خرم کوشک و کلینیک امانیه اهواز که عملیات احداث آن در سال جاری آغاز شده ،  پروژه احداث ترموسنتر عسلویه نیز پس از  مرحله واگذاری زمین احداث آن آغاز خواهد شدو بازسازی و نوسازی قسمت هایی از بیمارستان فعلی تهران را در دست اجرا داریم.

مهندس سمیع ابراز داشت : علاوه بر پروژه های یادشده ، پلی کلینیک ماهشهر نیز که قرار است جایگزین 2 درمانگاه فرسوده شهرک های بعثت و چمران شود ، با زیر بنای 3 هزار و 500 متر مربع از دیگر برنامه های واحد مدیریت مهندسی و ساختمان است که امسال تحویل بهره بردار می گردد.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان ضمن تشکر از حمایت های مدیرعامل این سازمان و تلاش های کارکنان واحد مربوطه گفت: طی این مدت برای تحویل پروژه ها با چالش های بسیاری روبرو بوده ایم که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب شرکت های نفت و گاز منطقه و همکاری روسای مناطق ، این مراکز جهت ارائه خدمات به کارکنان و خانواده محترم صنعت نفت آماده بهره برداری خواهد شد.

گفتگو : نفیسه هوشیار
۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۳۲۳
کد خبر : ۱,۲۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید