نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۹

اخبار

پیام مدیرعامل سازمان به مناسبت 2 مرداد روز فیزیوتراپی

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در پیامی روز فیزیوتراپی را به تمام همکاران این واحد تبریک گفت، در پیام ایشان آمده است :

دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است برای قدردانی از یکی از مهمترین بخش‌های سلامت. زنجیره سلامت حلقه‌هایی به هم پیوسته است که هر یک در جایگاه خود نقش ارزنده‌ای ایفا می‌ کند و با همکاری و تعاون این حلقه‌هاست که در نهایت می‌توان آرامش حاصل از درمان را شاهد بود.
نامگذاری این روز علاوه بر آنکه نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه پزشکی در نظام سلامت بوده، حکایت از این حقیقت دارد که رشته فیزیوتراپی به همت بلند فیزیوتراپیست‌ها شانه به شانه شاخه‌های دیگر علوم پزشکی راه تعالی و پیشرفت را طی می‌نماید.دستان پرتوان همکاران فیزیوتراپیست در مسیر روشن ارتقاء علمی و حرفه ای روزبه روز توانمندتر شده و میتوان گفت خدمات گسترده تر و شایسته تری در اختیار بیماران قرار می گیرد.
اینجانب، روز ملی فیزیوتراپی را به همکاران و فعالین این عرصه در سطح مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در پیشبرد اهداف علمی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاشهای ایثار گرانه شان در راه درمان و توان بخشی بیماران صمیمانه قدردانی می نمایم و توفیق روز افزون برایشان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
روز فیزیوتراپی

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۱۴۹
کد خبر : ۱,۲۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید