نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۷

اخبار

حال عمومی بازیگر بازنشسته صنعت نفت مساعد است

صدیقه کیانفر - بازیگر و گوینده رادیو - که به دلیل خونریزی معده در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران بستری شده از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، صدیقه کیانفر روز  جمعه به دلیل  خونریزی دستگاه گوارشی به بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران  مراجعه کرده و تحت نظر پزشکان حاذق این مجموعه از جمله متخصص گوارش و هماتولوژی قرار گرفته که خوشبختانه بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط پزشکان و انجام معاینات مشکل جدی  وجود نداشته است و در حال حاضر حال عمومی ایشان مناسب گزارش شده و به زودی مرخص خواهد شد.

ایشان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا علاوه بر رضایتمندی از  خدمات و رفتار پرسنل بیمارستان و تشکر از کسانی که با او تماس گرفته اند، اظهار داشت : یک هفته است که در بیمارستان بستری هستم به امید خدا اگر پزشکان اجازه دهند، فردا به خانه می‌روم ، من بازنشسته شرکت ملی نفت هستم به همین دلیل در  این بیمارستان به طور رایگان بستری شدم .

گفتنی است صدیقه کیانفر در شرکت پخش فرآورده های نفتی شاغل بوده اما به دلیل انجام فعالیت های هنری تقاضای بازنشستگی پیش از موعد می دهد. وی در بخش داخلی زنان بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران بستری بوده و در رابطه با کادر و سیستم درمانی بیمارستان نفت می گوید: «این مرکز درمانی را تنها با یک کلمه می توانم توصیف کنم : اینجا بهشت است. پرستاران و پزشکان همانند پروانه اطراف بیماران می چرخند.»

کیانفر در ادامه گفت : « من یکی از مراجعان همیشگی بیمارستان نفت هستم و پیش از این نیز برای کارهای درمانیم به این بیمارستان مراجعه کرده بودم و همیشه نیز از خدمات و کادر درمانی بیمارستان فوق تخصصی مرکزی صنعت نفت تهران رضایت کامل داشتم.»وی در پایان افزود : « از تمامی کادر درمانی بیمارستان نفت تهران بخاطر توجهی که به من داشتند تشکر و قدردانی می کنم.»


بیمارستان تهران بازیگر کیانفر 5
بیمارستان تهران بازیگر کیانفر 4
بیمارستان تهران بازیگر کیانفر 2
بیمارستان تهران بازیگر کیانفر 1

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۰۷
تعداد بازدید : ۴,۷۵۶
کد خبر : ۱,۰۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید