نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰
 

اخبار

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان در سال 96

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور اعضاء این شورا و حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر وزرات نفت در ستاد سازمان با هدف بررسی اقدامات و برنامه های این شورا در سال جاری برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان با اشاره به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گفت : تهیه خط مشی مشخص در این خصوص  با اخذ شیوه های علمی ، واقع بینانه و بر اساس توصیه های اخلاقی اسلام، قرآن و همچنین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری، جزو اصول راهبردی است .

وی  افزود: با توجه به نوع فعالیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت این خط مشی طبق چهارچوب و توجه به  نیروی انسانی تهیه و  به مراکز و مناطق سطح سازمان ابلاغ شود .

در ادامه دکتر امینی رییس امور ایثارگران و  دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان با اهمیت بر تاکید تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت : امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بر لزوم گسترش فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر جهت ترویج این فریضه مهم تاکید و اظهار داشت : مسئولیت پذیری یکی از اصلی‌ترین مصادیق معروف است وقتی کسی مسئولیتی را بر عهده می گیرد باید آن را به نحو احسن انجام دهد .

وی از برنامه های گسترده در حوزه ترویج این فرهنگ و نیز اقدامات فرهنگی در راستای حاکمیت بخشیدن به اصول و مبانی دینی استقبال کرد و گفت : در حوزه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح سازمان باید همگان همکاری نمایند  و امیدواریم شاهد موفقیت روز افزون باشیم .

در ادامه، دیگر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نکات و موارد مورد نظرشان را مطرح کرده به بررسی  برنامه های ویژه، اقدامات شاخص و اثربخش، کارهای ابتکاری و خلاقانه در این حوزه پرداختند.

گفتنی است این نشست با حضور دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان  ،  اصغر  طاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر وزرات نفت،دکتر امینی رییس امور ایثارگران و  دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر ، دکتر محمد رفیعی رییس حراست و آموزش،مطالعات و تحقیقات ؛دکتر طاهره جعفری مشاور مدیرعامل در امور بانوان،مهدی فریبرز قنادان مدیرمنابع انسانی ،سیده فاطمه اولیایی سرپرست روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع ، مریم ستوده مسئول روابط کار و مددکاری اجتماعی  در ستاد سازمان برگزار شد.

 

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان  6
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان  5
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان  4
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان  3  

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۳,۰۶۸
کد خبر : ۱,۰۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید