نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۶

اخبار

آیین تجلیل از خادمین نمازخانه ستاد سازمان

​آیین تجلیل از خادمین نماز خانه ستاد سازمان امروز 21 خرداد بمناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران و روسا ستادی همزمان با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در نماز خانه ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر سمیع مدیرعامل سازمان با اشاره به اهمیت بر پایی نماز و اطاعت از قرآن کریم  گفت : ضمن قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه عزیز ،امیدوارم در این فرصت به وجود آمده بتوانیم اعمال حسنه خود را افزایش دهیم و  تاکید میکنم که ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به فقرا و نیازمندان و حمایت بخشی از آسیب دیدگان جامعه مدنی است.

وی افزود : ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تلاوت قرآن کریم است و مهمترین وظایف همگان برای ترویج آن شامل تلاوت، تدبر و توجه به تفسیر قرآن است.

 مدیرعامل سازمان تصریح کرد: پس از فهم قرآن توسط افراد جامعه عمل به دستورات کتب آسمانی باید صورت گیرد و تلاوت، فهم و عمل به قرآن مهترین اصل محسوب می شوند.

 دکتر سمیع با اشاره به نزدیکی ایام لیله القدر و شهادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی (ع) بیان داشت :  امیدوارم  در شب‌های پر برکت قدر فرصت عبادت ، بندگی و بهره‌گیری از معنویات گسترده الهی نصیب همگان بشود و در این زمان، بر حق یکدیگر دعا کنیم.

گفتنی است در این مراسم از  7  نفر از خادمین نماز خانه ستاد با حضور دکتر سمیع مدیرعامل،دکتر امینی رییس امور ایثارگران،دکتر رفیعی رییس دارالقرآن ، قنادان مدیر منابع انسانی و اولیایی سرپرست واحد روابط عمومی سازمان تقدیر به عمل آمد.
 

مراسم تجلیل از خادمین 1
مراسم تجلیل از خادمین 2
مراسم تجلیل از خادمین 3
مراسم تجلیل از خادمین 7
مراسم تجلیل از خادمین 4
مراسم تجلیل از خادمین 6
مراسم تجلیل از خادمین 12
مراسم تجلیل از خادمین 8
مراسم تجلیل از خادمین 14
مراسم تجلیل از خادمین 13

مراسم تجلیل از خادمین 11
مراسم تجلیل از خادمین 10
مراسم تجلیل از خادمین 9

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۶,۴۱۲
کد خبر : ۱,۰۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید