نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۱۹
 

اخبار

افتتاح دو بخش جدید در بیمارستان فوق تخصصی مرکزی نفت تهران

بخش جراحی ویژه و کلینیک پیشگیری و سلامت دهان و دندان بیمارستان فوق تخصصی مرکزی نفت تهران با حضور مدیر عامل سازمان، مدیران و روسای سازمان و تهران افتتاح شد.
به گزارش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران در افتتاحیه بخش جراحی ویژه بیمارستان فوق تخصصی مرکزی نفت تهران گفت : «  این بخش،  یکی از بخش های مهم و کلیدی بیمارستان است.»

مدیرعامل سازمان در ادامه گفت : «مراقبت های ویژه بیمارستان نفت همواره جزو بخش هایی بوده اند که در ارزشیابی های وزارت بهداشت امتیازات قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. امیدوارم با افتتاح این بخش بتوانیم خدمات ارزنده تری را به خانواده صنعت نفت ارائه کرده و جایگاه خود را همچنان در بخش های مراقبت ویژه حفظ کنیم. »

دکتر حبیب الله سمیع در جریان افتتاحیه کلینیک پیشگیری و سلامت دهان و دندان نیز گفت : « افتتاحیه این بخش می تواند نقش مهمی در پیشگیری و بهبود سلامت جمعیت تحت پوشش داشته باشد.

وی در ادامه افزود : « بخش طب صنعتی و پزشک خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت الگویی برای کشور بوده و امیدوارم که در این بخش (پیشگیری) نیز بتوانیم الگویی برای ارتقاء سطح سلامت باشیم. »
کلینیک پیشگیری و سلامت دهان و دندان با 5 یونیت به ارائه خدماتی مانند غربالگری بیماری های دهان و دندان، آموزش بهداشت دهان و دندان، ارتقاء و ثبت مهارت های بهداشتی، ثبت شاخص های دهان و دندان، جرم گیری ، بروساژ و کورتاژ لثه، فلوراید تراپی ، فیشور سیلانت خواهد پرداخت.
۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۴۰۸
کد خبر : ۱۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید